Δράση Φιλαναγνωσίας – Δημιουργικής Γραφής_2022-2023

Συμμετοχή του 5ου Γυμνασίου Ρόδου σε δράση φιλαναγνωσίας – δημιουργικής γραφής

 

Το όφελος επιμερίζεται τόσο στους εκπαιδευτικούς καθοδηγητές, όσο και στους μαθητές δημιουργούς. Ήρθε, λοιπόν, η ώρα να τους αποδοθούν σε ολοκληρωμένο e-book οι προσωπικές τους δημιουργίες στο πλαίσιο της δράσης Φιλαναγνωσίας και Δημιουργικής Γραφής που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Δωδεκανήσου. Πλήθος εκπαιδευτικών και μαθητών συμμετείχαμε εξετάζοντας λογοτεχνικά κείμενα με θέμα “Μιλώντας για τον Αλλο”. Σκοπός της δράσης η ενσυναίσθηση και η δημιουργική εμπλοκή μαθητών από όλα τα Δωδεκάνησα.

 

Από το Σχολείο μας στη δράση συμμετείχαν με έργα τους οι παρακάτω μαθητές/τριες:

Από το Α2 υπό την καθοδήγηση της κ. Διακοσάββα Εμμανουέλας:

  • Ισκάς Γεώργιος,
  • Κούττης Θοδωρής,
  • Κουφού Παντελία,
  • Κρητικού Βασιλική,
  • Σκούμπρου Μελίνα.

 

Από το B1 & Β2 υπό την καθοδήγηση της κ. Παπασταθόπουλου Γεωργίας:

  • Αντωνόγλου Σταμάτης,
  • Ιατρός Μιχαήλ-Άγγελος,
  • Γιούλη Αθανασία Β2.

 

Από το Β3 υπό την καθοδήγηση της κ. Σαχλού Ευστρατίας:

  • Κάβουρας Γιώργος,
  • Κάβουρας Λουκάς,
  • Ζανδέ Δήμητρα,
  • Καραγιάννης Στέργος,
  • Καραμιχάλης Γιάννης.

 

Από το Β4 υπό την καθοδήγηση της κ. Λεντή Ιωάννα:

  • Σταυρογιάννης Χρήστος,
  • Οικονομίδη Στεργούλα,
  • Σφυρίου Αυγή.

 

Από το Γ1 υπό την καθοδήγηση της κ. Ματσίγκου Αντωνίας:

  • Βαλταδώρου Δέσποινα,
  • Ζαλάχα Κατερίνα,
  • Κουρδουνάκη Παναγιώτα,
  • Μαρκοπούλου Παναγιώτα,
  • Ντελλάκη Γαβριέλα,
  • Παλατιανού Μαρκέλλα.

 

Από το Γ2 υπό την καθοδήγηση της κ. κ. Λεντή Ιωάννας:

  • Βογιατζής Αχιλλέας,
  • Σανσόγλου Σέιγια.

 

Νομίζω πως το αποτέλεσμα δικαιώνει όλους.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Κωνσταντίνα Καλαούζη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων για την επιστημονική υποστήριξη και εποπτεία, καθώς και στην Πρόεδρο του Συνδέσμου Φιλολόγων Δωδεκανήσου κ. Λουκία Ορφανού για την οργάνωση και την ενσωμάτωση των έργων στο e-book.

Και σε άλλα με υγεία!

 

Πατήστε για να δείτε το e-book Μιλώντας για τον Άλλο μέσα από τη λογοτεχνία.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.