Όταν η μάθηση γίνεται βίωμα

Όταν η μάθηση γίνεται βίωμα

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το μεγάλο ζήτημα στη σύγχρονη εκπαίδευση είναι να κερδίσει ο εκπαιδευτικός το ενδιαφέρον των μαθητών σε μια εποχή που η πληροφορία τούς δίνεται κατά κόρον. Υπό το σκεπτικό αυτό κρίνεται αναγκαία και ωφέλιμη η βιωματική διδασκαλία και μάθηση. Στο πλαίσιο της διδασκαλίας της γερμανικής γλώσσας από τους εκπαιδευτικούς του 5ου Γυμνασίου Ρόδου Καμπούρη Αγγελική & Παπαγιαννούλη Ιωάννη, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή της Γ΄ τάξης στις 13 Νοεμβρίου στη Φάρμα Ρόδου στην περιοχή της Δαματριάς.

 

 

Στόχος της συγκεκριμένης δράσης ήταν ακριβώς η ενθάρρυνση των μαθητών για ενεργό συμμετοχή στη μαθησιακή διαδικασία μέσα από την επαφή τους με ένα αυθεντικό περιβάλλον όπως αυτό της Φάρμας. Προηγουμένως, κατά το 1ο κεφάλαιο του διδακτικού σχολικού εγχειριδίου, οι μαθητές προετοιμάστηκαν μέσα στην τάξη με φύλλα εργασίας και λεξιλόγιο σχετικό με τα ζώα, τα χρώματα κτλ. Όταν βρέθηκαν κατόπιν στο φυσικό περιβάλλον της εκπαιδευτικής επίσκεψης, εξοικειώθηκαν με το ζωτικό χώρο των ζώων, τα γνωρίσαν από κοντά και έμειναν ενθουσιασμένοι. Κατά την παραμονή τους στη Φάρμα, τους ζητήθηκε να συμπληρώσουν στη γερμανική γλώσσα έναν πίνακα με πληροφορίες για όλα τα ζώα. Έτσι, οι μαθητές με ευχάριστο τρόπο ενεπλάκησαν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία, συνεργάστηκαν αρμονικά και εμπέδωσαν τη γνώση μέσα από αξέχαστες δραστηριότητες.

 

Το 5ο Γυμνάσιο Ρόδου ενθαρρύνει τις βιωματικές δράσεις και σε αυτήν την περίπτωση ευχαριστεί θερμά τη Φάρμα Ρόδου για την υποδειγματική φιλοξενία.

 

 

 

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.