Νομοθεσία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)
- Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, Νόμος 3699/2008 (ΦΕΚ 199/Α/2-10-2008) με όλες τις αλλαγές (Τελευταία ενημέρωση 21-08-2021),
- Νόμος 2817/200o (ΦΕΚ 78/Α/14-03-2000) – Εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και άλλες διατάξεις,
- Υ.Α. Γ6/102357/01-10-2002 – Ένταξη, φοίτηση και αποφοίτηση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε όλους τους τύπους των σχολείων Ειδικής Αγωγής και τα Τμήματα Ένταξης,
- Νόμιμη σύσταση των ΕΔΕΑΥ και καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων των μελών και συντονιστών αυτών. (ΥΑ 17812/Γ6/7-2-2014, ΦΕΚ 315/Β/12-2-2014),
- Απάντηση σε ερωτήματα σχετικά με τη συγκρότηση και λειτουργία των ΣΔΕΥ και των ΕΔΕΑΥ (Έγγραφο 803/Δ3/7-1-2020 του ΥΠΑΙΘ),
- Εξέταση μαθητών Ημερήσιων και Εσπερινών Γυμνασίων, με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΥΑ 28722/Γ2/12-3-2010, ΦΕΚ 276/Β/16-3-2010).
- Έγγραφο ΥΠΑΙΘ, Αριθ. Πρωτ. 62191/Δ3/02-06-2023 – Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπαιδευτικό, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2023-2024
Υ.Γ. τα αρχεία αντλήθηκαν από τη ΔΔΕ Φλώρινας